Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıda en çok merak edilen konular hakkındaki bilgileri bulabilirsiniz.

Aradığınız sorunun yanıtı aşağıdaki listede yoksa bize [email protected] maili üzerinden veya +90 546 236 2766 numaralı WhatsApp hattımızdan veya 0222 236 2766 numaralı müşteri hizmetlerimizden ulaşabilirsiniz.

Sipariş tarihimi nasıl görebilirim?

Siparişinizin teslimat tarihini görmek için kukrerfermantasyon.com.tr üyeliğinize giriş yapınız. “Hesabınız”da yer alan “Siparişlerim” menüsünde ilgili siparişinizin sipariş tarihini görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde üyelik e-posta adresinize bilgi iletilmektedir. Kargo takibiniz için kukrerfermantasyon.com.tr üyeliğinize giriş yapınız. “Hesabınız”da yer alan “Siparişler” listesinden ilgili siparişinizin yanında bulunan “Kargo Takip” butonu ile kargonuzu takip edebilirsiniz.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi T.C nüfus cüzdanınız ile teslim almalısınız. Adresinizde farklı bir kişi olması durumunda T.C nüfus cüzdanı ile paketiniz teslim alınabilir. Adresinizde bulunmadığınız durumda;

    Kargo firması siparişinizi şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

  • Siparişinizi 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almazsanız depomuza iade işlemi başlatır.
  • İade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız çağrı merkezimizi arayabilir +(90) 222 236 2766 ya da iletişim bölümünden e-posta gönderebilirsiniz.

Paketinizi görevli yanında aşağıdaki maddeleri dikkate alarak teslim alınız;

  • Kolinin dışında hasar olması (yırtık, ıslanmış gibi) durumunda “Hasar tespit tutanağı”, kolinin içinde hasar ve paket adetinde yanlışlık söz konusu ise “Durum tespit tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Gerekli tutanakları kargo görevlisinden talep edebilirsiniz.
  • Eğer görevli yanınızdan ayrıldıktan sonra durumu fark ederseniz ilgili şubeye gidip durumu bildirerek tutanak tutulmasını talep edebilirsiniz (Teslimat sonrası Hasar/Durum tespit tutanağı tutulması kargo şubesi inisiyatifindedir).
  • Durum/Hasar tespit tutanağınız ile müşteri merkezini arayarak ürün iade ya da değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Paketinizin teslimatında aşağıda yer alan kargoların çalışma saat ve günlerini dikkate alınız;

  • İş günlerinde hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi 09:00-13:00 saatleri arasında kargo firmaları teslimat yapmaktadır.
  • Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Siparişimi tamamladıktan sonra beğendiğim ürün/ürünleri siparişime ekleyebilir miyim?

Tamamlanmış siparişlere sonradan ürün ekleme işlemi yapılmamaktadır. Seçtiğiniz ürünleri yeni bir sipariş oluşturarak satın alabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilirmiyim?

Sizlere daha iyi ve daha hızlı hizmet sunabilmemiz için üyeliksiz alışveriş hizmeti sunamıyoruz. Ancak buraya tıklayarak 1 dakika içerisinde bir hesap oluşturarak hızlıca ve güvenle sipariş verebilirsiniz.

Ürün iade şartları nelerdir?

İade süresi ürünü teslim aldığınızdan itibaren 14 gündür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 14 gün içinde firmamıza ulaşması gerekmektedir.

  • İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış; barkodunun zedelenmemiş, kopmamış olması gerekir.
  • Tek kullanımlık, hızlı bozulan, son kullanma tarihi geçmiş ürünlerde yasa gereği cayma hakkı kullanılamaz.

İademi, daha sonra kullanmak üzere "online iade çeki" olarak talep edebilir miyim?

İadelerinizi iade çeki olarak alabilir, dilediğiniz alışverişinizde süre sınırlaması olmadan kullanabilirsiniz.

Bunun için;

  • Hesabınıza giriş yaptıktan sonra Siparişler bölümünde ilgili siparişin yanında yer alan GÖRÜNTÜLE butonuna basınız.
  • İade etmek istediğiniz ürün için BU ÜRÜN İÇİN İADE TALEBİ OLUŞTUR veya tüm ürünler için BU SİPARİŞ İÇİN İADE TALEBİ OLUŞTUR butonlarından birini kullanın.
  • Açılacak iade formunda İADE SEBEBİ alanına iadenizin sebebini ve iadenizin indirim kodu (Hediye çeki) olarak tanımlanmasını istediğinizi belirtin.
  • İade ettiğiniz ürün firmamıza ulaştıktan ve gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra iade bedeli hesabınıza indirim kodu olarak tanımlanacaktır.

Ürün değişimi yapabilirmiyim?

Fiziksel mağazalarımızdan, marketlerden ve/veya başka internet siteleri üzerinden aldığınız ürünlerinizin değişimi sitemiz üzerinden yapılamamaktadır. Sitemiz üzerinden aldığınız ürünleri değiştirmek istediğinizde iade talebi oluşturarak yeni ürün siparişi verebilirsiniz.

Ürün iade butonu neden aktif gözükmüyor?

Ürün iade ve sipariş iade butonları sadece tamamlanan siparişlerde aktif olmaktadır. Siparişiniz hazırlanıyor, kargoya verildi, ödeme bekleniyor durumunda ise iade butonları pasif durumdadır. Siparişiniz “TAMAMLANDI” durumunda ise iade butonları aktif ve kullanılabilir durumdadır ve 14 gün süre ile aktif kalacaktır. 14 günü geçen siparişlerde  iade işlemi yapılamadığı için iade butonları tekrar pasif duruma geçer.

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Visa, MasterCard veya American Express kredi kartları, banka kartları ve bankanıza bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartımdaki puanlarımı kullanabilir miyim?

Kredi kartınızdaki puanları ödeme ekranı açıldığında ilgili seçeneği işaretleyerek kullanabilirsiniz.

Taksitle alışveriş yapabilirmiyim?

10/3/2007 tarihli ve 26458 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmeliğin 26 ncı maddesinin sekizinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. Mal veya hizmet alımı sonrası belli bir ücret karşılığı borcun taksitlendirilmesi veya ödemenin ertelendiği dönemler de dâhil olmak üzere, kredi kartları ile gerçekleştirilecek mal ve hizmet alımları ile nakit çekimlerinde taksitlendirme süresi on iki ayı geçemez. Bu süre; kuyumla ilgili harcamalarda dört ay, elektronik eşya ve bilgisayar alımlarında altı ay, havayolları, seyahat acenteleri, taşımacılık, konaklama, sağlık ve sosyal hizmetler ile ilgili harcamalarda, sağlık ürünü alımlarında, kulüp ve derneklere yapılan ödemelerde ve vergi ödemelerinde dokuz ay olarak uygulanır. Kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurt dışında yapılan harcamalar ve yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik, ofis malzemesi ile hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksit uygulanamaz.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

3D Secure Sistemi nedir? Neden güvenlidir?

3D Güvenli Ödeme, Internet’ten yapılan kredi ve banka kartı işlemleri için ek bir güvenlik katmanıdır.
3D Secure Sistemi’nde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır.

3D Secure şifresini nerede nasıl kullanacağım?

Siparişinizi tamamlama aşamasında ödeme bilgilerinizi girmenizin ardından bankanıza kayıtlı GSM numaranıza SMS ile 3D Secure şifreniz yönlendirilecektir.
Bankanızda kayıtlı GSM numaranıza SMS ile gönderilen şifrenizi, satın alma sırasında şifre girme ekranına girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Nasıl üye olabilirim?

https://www.kukrerfermantasyon.com.tr/my-account linkinden giriş yapın. Açılan sayfada “Üye adınızı” ve “E-posta adresinizi” girerek “Üyeliği Tamamla” butonu ile kayıt olabilirsiniz. Şifreniz eposta adresinize otomatik olarak gönderilecektir. Daha sonrasında hesabınıza girerek bu şifreyi değiştirebilirsiniz.

Üyelik ücretli mi?

Sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Üye olduğumda üyeliğim hemen aktif olur mu?

Evet, üyeliğiniz hemen aktif olmaktadır.

Kampanyalardan nasıl haberdar olabilirim?

Sayfamızın en altında yer alan “Bültenimize Kaydolun” bölümüne eposta adresinizi girerek kampanya maillerimizi almaya başlayabilirsiniz.

E-bülten üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Siz gönderilen kampanya mailinin en alt kısmında bulunan “Abonelikten Çık” linkini tıklayarak bülten listemizden ayrılabilirsiniz.

Hesabımı nasıl silebilirim?

Hesabınıza giriş yaptıktan sonra “HESABIMI SİL” butonuna tıklayarak hesabınızı silebilirsiniz. Hesabınızı sildiğinizde geçmiş siparişlerinizi görüntüleyemez veya işlem yapamazsınız. Sipariş bilgileriniz ve bazı kişisel verileriniz AYDINLATMA METNİ‘nde açıklandığı şekilde sistemimizde kayıtlı tutulabilir. Hesap silme işlemi geri alınamaz.

E-Fatura Nedir?

Gelir İdaresi Başkanlığının 433 Seri No’lu vergi Usul Kanunu genel tebliği gereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğe girmiştir. e–Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır.

E-Faturam ne zaman gönderilir?

Siparişinizin kargoya teslimatının sağlanmasının ardından 7 gün içinde e-faturanız siparişinizi oluşturduğunuz e-mail adresinize gönderilecektir.

E-Faturam'da değişiklik yapabilirmiyim?

Siparişiniz “Hazırlanıyor” durumunda ise e-fatura adres değişikliği talebinizi çağrı merkezimizi (0222 236 2766) ya da sitemizin iletişim bölümünden e-posta ile bizlere gönderebilirsiniz.

E-faturamı şirket adına talep edebilir miyim?

Evet, sipariş oluşturma aşamasında faturanızın Bireysel veya Kurumsal olarak kesilmesini istediğini seçebilirsiniz. Seçtiğiniz seçeneğe göre TC kimlik numaranız veya Firma bilgilerinizi ilgili alanlara girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.